AVAYA IP OFFICE 500 SYSTEM

 avaya-ip-office-ip-500

 IP Office van Avaya is een alles-in-één IP oplossing die speciaal ontworpen is om de uitdagingen van de moderne communicatie in de KMO aan te kunnen. Dankzij een modulaire architectuur zal ze voldoen aan de behoeften van bedrijven die beschikken over 2 tot 1000 posten, die zowel analoog, digitaal of IP zijn.

U bent een dynamische KMO? U hebt specifieke behoeften en zoekt een betrouwbare & flexibele telecomoplossing? Uw prioriteiten zijn efficiëntie, productiviteit en ‘low cost’?

Dan is de IP Office van Avaya de telefooncentrale die u nodig heeft: een geïntegreerde voicemail en een gedetailleerde rapportering.

U hebt tevens de mogelijkheid verschillende uitbreidingsmodules aan te sluiten, zoals bv. een DECT voor meer mobiliteit.

De Communication Manager garandeert u de kwaliteit en de stevigheid van de traditionele stemnetwerken met de IP functionaliteiten, op het moment waarop u er behoefte aan heeft: op het werk, tussen twee sites, voor de thuiswerkers.

In feite: overal. Het is de samenvoeging van de hardware MultiVantageTM en de software Communication ManagerTM van Avaya die deze oplossing uniek en de beste van de markt maakt.

Door haar vindingrijke behandelingcapaciteit voor grote volumes van inkomende en/of uitgaande oproepen, is het Avaya Contact Center een garantie voor doeltreffendheid en voor groei, aangezien het de kwaliteit van de service en het onthaal voor de klanten verbetert. Dit is één van de redenen waarom de Avaya contact center kan beschouwd worden als de meest performante en de meest gebruikte van de markt.

 

 

 

Algemene Toestel functies

 toestel avaya

 • 3 spraakkanalen per toestel;

• Eenvoudig opzetten van groepsgesprekken (conference calls);

• Gesprekken in de wacht zetten, ruggenspraak en doorschakelen;

• Instellen van persoonlijke doorschakelingen;

• Activeren/deactiveren van mobiele telefoon integratie;

• Overzetten van lopende gesprek naar mobiele telefoon en andersom;

• LED-indicaties voor visual voicemail, inkomende en gemiste oproepen;

• Gesprekshistorie: identificatie van gemiste, inkomende en uitgaande gesprekken;

• Gesprekshistorie: contacten terugbellen (click to call) of direct toevoegen aan adresboek (click to add);

• Eenvoudig waarnemen van extentie of toestel van collega’s;

• Handsfree speakerphone met hoogwaardige spraakkwaliteit;

• Headset aansluiting (opt. draadloos);

 

Aanwezigheidsstatus

• Automatische detectie van aanwezigheidsstatus van collega’s (presence);

• Native presence integratie met Microsoft® Lync® en de Avaya One-X Communicator softphone;

Voicemail-box

• Persoonlijke Voicemail-box per medewerker;

• Berichten tevens ontvangen als email-bijlage (WAV-formaat);

• Berichten zijn direct toegankelijk vanaf IP toestel of mobiele telefoon;

• On-demand opname van gesprekken, afgeleverd als voice- of e-mail;

• Fax naar e-mail, als bijlage in GIF/TIF-formaat;

Mobiele integratie

 avaya_flare_experience1

 • Naadloze integratie van uw vaste IP toestel en uw mobiele telefoon;

• Lopende gesprekken eenvoudig overzetten naar uw mobiele telefoon en andersom (phone twinning);

• Altijd en overal bereikbaar onder één telefoonnummer (one number service);

 Draadloze IP toestellen

 3725

 • Ruime keuze uit IP DECT toestellen over digitaal (encrypted) netwerk;

• Tevens keuze uit diverse VoWLAN toestellen over daadloos WIFI netwerk;

• Integratie Private Mobile Netwerk (Private of Inhouse GSM) op basis van Sonim-, iPhone- en Android toestellen;

 Desktop integratie

 avaya-scopia-desktop-and-mobile-associated-module-image-1

 • De Avaya One-X Communicator softphone integreert de functionaliteit van HIPT naadloos met uw computers;

• De spraakkanalen van de Avaya One-X Communicator softphone kunt u optioneel via uw vaste IP toestel, headset of desktop afhandelen;

• Integratie met o.a. Microsoft® Outlook®, Internet Explorer®, Mozilla® Firefox en IBM® Lotus Notes® voor Contacts Name look-up en Click-to-dial;

Persoonlijke instellingen

• Persoonlijk adresboek (naam in display / nummerherkenning);

• Ringtonen op maat voor interne en externe gesprekken;

• Persoonlijke indeling van achtergrond, beeldscherm- en sneltoetsen;

• Taalinstelling Nederlands inbegrepen;

 Centrale instellingen

• Beheren van gebruikers, toestellen, extenties en algemene call-flows;

• Beheren van huntgroepen, overloop- en terugval situaties;

• Wachtmuziek, ruime keuze uit: klassiek, populair, pop/rock of alternatief;

• Nummerweergave bij uitgaande gesprekken, persoonsgebonden (one number service), geheim of algemeen nummer;

• Beveiligd afdeling- of bedrijfsadresboek in eigen beheer;

Multimedia

• Touch screen met actuele tijd-, weer- en/of file-informatie;

• Afbeelding bedrijfslogo en achtergrond (wallpaper);

• Integratie Outlook, Instant Messaging, web browser;

• Integratie van eigen webapplicaties op basis van XML en RSS-feeds

 

PLANTRONICS

www.plantronics.com

 

AVAYA

Business Partner

http://www.avaya.com/nl/

 

ATLANCE

Partner

www.atlance.com